28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Continua el temps anticiclònic: fred pel matí, migdia suau i força Sol

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Continuem un dia més sota influència anticiclònica i això vol dir bon temps. Aquest dimecres el protagonista tornarà a ser el Sol, amb un matí que és fred amb temperatures que es situaran entre els 0 i els 2ºC a l’interior de la comarca. 

Pel que fa a la temperatura màxima l’ambient serà més suau al migdia però sense arribar a assolir els gairebé 20ºC que es van enregistrar ahir a localitats com Castell d’Aro o La Bisbal d’Empordà. 

Demà pocs canvis en el temps, algun núvol decoratiu però en general continuarà dominant el Sol.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies