24.3 C
Pals
Diumenge, 18 maig 2025
- Publicitat -

Detinguda per robar targetes bancàries i retirar gairebé 2.000 euros a Castell-Platja d’Aro

En l’escorcoll es van localitzar diners i 7 targetes bancàries a nom de la víctima. La persona detinguda no tenia antecedents

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Castell-Platja d’Aro va detenir el passat 23 d’agost una senyora com a presumpta autora d’un delicte d’estafa mitjançant la utilització il·lícita de targetes bancàries.

Cap al migdia una senyora va requerir una patrulla de la Policia Local de Castell-Platja d’Aro perquè li acabaven de sostreure el seu moneder. Afortunadament, la víctima va poder veure l’autora del furt i va facilitar una acurada descripció d’aquesta.

Mentre la patrulla actuant parlava amb la víctima, aquesta va rebre al seu telèfon mòbil un missatge de la seva entitat bancària en el qual se l’alertava que s’acabava de fer una retirada per valor de 1000 euros en un caixer de Platja d’Aro.

Minuts més tard, la víctima va rebre altres avisos amb diferents imports en altres caixers de la mateixa localitat, que feien pujar l’import a gairebé 2000 euros. De seguida es van mobilitzar diferents dotacions policials que, gràcies a la descripció facilitada per la víctima, van poder detenir la persona in fraganti quan operava en un altre caixer.

En l’escorcoll es van localitzar diners i 7 targetes bancàries a nom de la víctima. La persona detinguda no tenia antecedents.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una trentena de persones immigrades participen en una formació sobre la societat catalana a Palamós

Palamós ha acollit aquest maig la primera edició del curs sobre coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic. L’activitat, adreçada a persones immigrades residents al municipi, ha comptat amb la participació de prop de 30 persones i té com a objectiu facilitar-ne la integració i promoure la convivència i la igualtat d’oportunitats.

Altres notícies