17.6 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós instal·la plaques fotovoltaiques a l’edifici de la Policia Local

Les dependències de la policia generaran gràcies a les plaques un 20% del seu propi consum energètic, estalviant de forma anual 2.500 € i unes emissions de 7 T de CO2

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós va instal·lar el passat mes de març plaques fotovoltaiques al sostre de l’edifici de la Policia Local com a prova per observar si aquesta forma de consum els resultava eficaç.

Després d’uns dies d’observació, s’estima que gràcies a aquestes plaques solars el mateix edifici generarà un 20% del seu propi consum energètic, estalviant de forma anual 2.500 € i unes emissions de 7 T de CO2 .

En total s’ha instal·lat un camp fotovoltaic composat per 54 plaques de mòduls policristal·lins de 275 Wp, orientades a sud amb una inclinació de 32º i una capacitat total de producció de 15 kW. La instal·lació ha estat dissenyada per optimitzar tant la part tècnica-econòmica com els límits tècnics que plantejava el projecte, que pràcticament ocupa tota la superfície útil del sostre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies