L’Hospital de Palamós dona d’alta a l’últim pacient Covid

Ja no queda cap pacient COVID positiu ingressat ni a l'Hospital ni a cap residència del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres al matí s’ha donat d’alta el darrer pacient COVID de l’Hospital de Palamós. Ho ha explicat el SSIBE en un comunicat.

Amb aquesta alta ja no queda cap pacient COVID positiu ingressat ni a l’Hospital ni a cap residència del Baix Empordà.

També han publicat un vídeo al seu canal de Youtubre que recull el testimoni de 12 dels professionals, que vol ser un agraïment a tota la resta de companys que han lluitat en aquesta pandèmia.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies