5.4 C
Pals
Divendres, 7 febrer 2025
- Publicitat -

Pals disposarà d’una estació de càrrega de vehicles elèctrics

Durant les darreres setmanes, s’han realitzat diferents treballs d’obra civil, electricitat  i senyalització per a la seva col·locació.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els treballs compten amb el suport econòmic de l’Institut Català d’Energia i tenen l’objectiu de legalitzar la instal·lació elèctrica d’una Estació de Recàrrega Ràpida (EdRR) per a vehicles elèctrics al municipi de Pals.

Durant les darreres setmanes, s’han realitzat diferents treballs d’obra civil, electricitat  i senyalització per a la seva col·locació.

L’emplaçament de l’Estació de Recàrrega es troba a Plaça Catalunya s/n.

El condicionament ha comptat amb la subvenció de la Generalitat de Catalunya, en el marc del programa“Subvencions infraestructures de recàrrega vehicle elèctric 2019 (PIRVEC 2016-2019)”.

Amb aquesta actuació, l’Ajuntament de Pals segueix treballant en l’adaptació, posada a punt de les infraestructures i desenvolupament dels equipaments municipals a fi d’oferir als veïns i veïnes millores tècniques pel seu dia a dia.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà acull els tallers i exposició interactiva del MNACTEC Bus

La proposta interactiva i tecnològica convida a reflexionar sobre el passat, present i futur de la societat i forma part del Sistema Territorial del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya.

Altres notícies