23.1 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

The Chemical Brothers avança “We’ve Got To Try”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
The Chemical Brothers avança “We’ve Got To Try”

The Chemical Brothers va estrenar divendres passat el quart avançament del nou disc d’estudi No Geography.

“We’ve Got To Try” arriba després de “Free Yourself”, “MAH” i “Got To Keep On”. Els britànics Tom Rowlands i Ed Simons tornen amb quatre novetats després de tres anys de silenci discogràfic.

“We’ve Got To Try” arriba amb un decadent videoclip dirigit per Ninian Doff en el que ens transporten per l’univers d’un pilot de cotxes de carreres força caní.

El nou àlbum del duet anglès es publicarà el 12 d’abril per la discogràfica Astralwerks Records.

L’entrada The Chemical Brothers avança “We’ve Got To Try” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Tot aquest espectacle”: El nou deliri audiovisual dels Figa Flawas

Els Figa Flawas tornen a sorprendre amb un nou projecte audiovisual, un documental fictici que acompanya a un videoclip, però que va més enllà de la música. Es tracta de: “Tot aquest espectacle”, un curtmetratge de vint minuts, dirigit per la jove realitzadora Júlia Coldwell i escrit pel còmic i guionista Marc Sarrats. La peça

Altres notícies