21.8 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Soler recrimina a Bell-lloch que ha deixat l’Ajuntament de Calonge amb 3 milions d’euros menys

Bell-lloch ha contestat que està "sorprès que Jordi Soler, amb l'experiència que té, faci aquests números".

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Soler recrimina a Bell-lloch que ha deixat l'Ajuntament de Calonge amb 3 milions d'euros menys
Loading
/

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni té disponibles a caixa un total de 5.905.217,41€, segons l’última acta d’arqueig, que és el document que elaboren els serveis econòmics de l’Ajuntament i que dóna fe del saldo de diners disponibles per part de la corporació. Segons ha explicat l’Ajuntament, es tracta d’una xifra “molt per sota dels 8.921.504,51€ disponibles quan es va fer l’última acta d’arqueig, en el ple d’investidura del juny de 2019”. 

L’alcalde Jordi Soler ja ha dit que “aquesta és una situació preocupant que ens hem trobat, i que no serà fàcil de gestionar”. Soler afegeix que “en només 15 mesos el govern de Miquel Bell-lloch i Elisenda Pérez ha aconseguit perjudicar de forma clara les arques municipals, i a més això no s’ha traduït ni en inversions ni en serveis per la ciutadania”.

Bell-lloch ha contestat que està “sorprès que Jordi Soler, amb l’experiència que té, faci aquests números”.

L’exalcalde ha explicat a Ràdio Capital que si la quantitat ha baixat és perquè en els mesos de juny del 2019 a octubre del 2020 hi ha les nòmines de l’Ajuntament i les pagues dobles del juliol, “que puja quasi a 1.600.000€”. També ha justificat que hi ha 500.000€ de crèdits a bancs i que aquest estiu van retrassar els impostos.

A això Soler ha respòs que estan analitzant a què es deu aquesta devallada.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Les obres per eliminar el pas a nivell de Flaçà es faran abans del 2027 tot i doblar el cost previst

El projecte per suprimir el pas a nivell de Flaçà, que divideix el poble, s’executarà abans del 2027 com preveu el conveni vigent. Tot i que el cost s’ha doblat fins als 10,5 milions d’euros, Adif i la Generalitat han acordat assumir l’increment. L’obra és una reivindicació històrica i inclou una nova carretera i un pas soterrat.

Altres notícies