24.3 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Aiguablava i Fornells s’incorporen al porta a porta

Aquesta és la tercera ampliació que es fa del servei porta a porta, iniciat a bona part de Begur el febrer del 2017

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A partir de dilluns 26 de març, s’amplia el servei de recollida selectiva de residus porta a porta de Begur als sectors d’Aiguablava i Fornells. Aquesta és la tercera ampliació que es fa del servei porta a porta, iniciat a bona part del municipi el febrer del 2017.

El mes de gener passat ja es va perllongar als sectors de Mas Prats i la Xarmada-Mas Gispert. I el mes passat, al nucli d’Esclanyà i el barri de Sant Josep. I quedarà una darrera ampliació, que abarcarà Sa Tuna, Sa Riera i Aiguafreda, que es preveu fer abans de l’estiu, segons les previsions de l’àrea municipal de Medi Ambient.

El servei porta a porta es fa mitjançant uns cubells. Per aconseguir-los, els veïns afectats de Fornells i Aigublava poden adreçar-se a l’àrea de Medi Ambient que es troba a l’Espai Mas d’en Pinc. Per aconseguir els cubells cal anar amb una factura de l’aigua.

Hi ha tres models diferents: cubell airejat petit de color marró per facilitar la separació a casa de la matèria orgànica; cubell de 20 litres de color marró i tapa grisa per a la recollida de la matèria orgànica i la fracció resta, i cubell taronja de 40 litres per a la recollida de paper i cartró, envasos i vidre.

Com ja s’està fent actualment, els veïns particulars hauran de treure els cubells a un horari determinat d’acord amb un calendari, que marca la recollida de les fraccions.

  • Els dilluns hi ha la recollida de les fraccions resta i vidre.
  • Dimecres, d’orgànica i envasos.
  • Divendres, d’orgànica i paper i cartró.
  • Diumenge, d’orgànica i envasos.

Les fraccions es depositen en bosses de plàstic dins els cubells específics.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies