13.4 C
Pals
Diumenge, 26 març 2023
- Publicitat -

Radio Liberty i la música

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Sóc de Pals.
Temps de lectura: < 1 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Radio Liberty transmetia des de Pals, tot tipus de continguts que arribaven enregistrats des dels estudis de Munich o Nova York. Les emissions (adreçades als països de l’antic teló d’acer) contenien tot tipus de programes informatius, d’entreteniment, tertúlies d’actualitat política internacional i per descomptat, música. Jazz at LIberty - Benny Goodman

En aquest sentit, són destacables els nombrosos programes musicals així com una gran quantitat de concerts de jazz enregistrats per a l’emissora, formant una col·lecció anomenada Jazz mission to Moscow.

Un dels “jazzmans” destacats de l’època, “Benny Goodman”, va enregistrar un disc anomenat Jazz at Liberty, amb les antenes de l’emissora de Pals a la seva coberta.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -

Isidre Tenas és l’alcaldable a Palafrugell amb Som Gent de Poble

Tot i el canvi d'alcaldable, Som Gent del Poble ha assegurat que manté la seva identitat
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -