18.1 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Recuit de drap

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El recuit s’elabora principalment amb llet d’ovella o de cabra pasteuritzada procedent d’explotacions ramaderes de l’Empordà, i quallat mitjançant quall vegetal o animal. Es menja per postres acompanyat de sucre o mel. Es fa durant tot l’any.

Es caracteritza pel seu color blanc lletós i brillant i per la seva textura tova i gelatinosa. Té un sabor fresc, dolç i lletós. Es comercialitza en terrines de 80 grams o 140 grams i també a granel, en envasos d’1 a 3 kg. Es pot conservar al frigorífic aproximadament uns vuit dies.

El recuit de drap s’elabora principalment amb llet de cabra, ovella o vaca pasteuritzada procedent d’explotacions ramaderes de l’Empordà, quallat mitjançant quall vegetal i/o animal i de pasta tova escorreguda. Es menja per postres acompanyat de mel o de sucre. També es fa durant tot l’any.

El recuit de drap es caracteritza pel seu color blanc lletós i brillant i la seva textura tova i cremosa. No té una escorça definida però exteriorment presenta els gravats del recipient on s’ha escorregut. El seu sabor és fresc, dolç i lletós. Es comercialitza envasat en dret i es pot conservar al frigorífic aproximadament uns cinc dies.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies